Služby

  • Zpracováváme měsíčně výpočet mezd pro zaměstnance v rozsahu všech složek mezd včetně srážkových položek (zejména daň z příjmu a povinné pojistné)
  • Vedeme mzdovou agendu zaměstnanců včetně evidence dovolených a pracovní neschopnosti, zápočtu hodnoty poskytnutých automobilů pro pojištění a zdanění, srážek penzijního a životního pojištění,
    pokud na něj zaměstnavatel přispívá
  • Vypočítáváme v souladu s platnými předpisy průměrný výdělek zaměstnanců a náhrady mzdy
    a další nároky zaměstnanců odvislé od průměrného výdělku
  • Vyúčtováváme měsíční zálohu na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti i daň z příjmů vybíranou zvláštní sazbou a provádíme výpočet ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti zaměstnanců, kteří o něj požádají, předají včas veškeré předepsané doklady a nemají povinnost podávat sami daňové přiznání k finančnímu úřadu
  • Vyúčtováváme pojistné na zdravotní, nemocenské a důchodové pojištění včetně částek připadajících na zaměstnavatele a jeho jménem odesíláme správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám
    měsíční přehledy o platbě pojistného
  • Odesíláme zdravotním pojišťovnám přihlášky a odhlášky zaměstnanců
  • Na základě pověření klienta odesíláme České správě sociálního zabezpečení (ČSSZ) elektronicky prostřednictvím Portálu veřejné správy oznámení o nástupu do zaměstnání (skončení zaměstnání)
    a evidenční listy důchodového pojištění
  • Evidujeme v souladu s platnými předpisy dočasnou pracovní neschopnost a kontrolujeme úplnost převzatých dokladů, stanovíme výši náhrady po dobu hrazenou zaměstnavatelem a předáváme příslušné správě sociálního zabezpečení ty doklady, které vyplácí ČSSZ
  • Provádíme zákonné srážky z mezd (exekuce, výživné aj.) a srážky na základě souhlasu zaměstnanců (stravné, pohonné hmoty atd.)
  • Zpracováváme pro zaměstnance rozvazující pracovní poměr potvrzení o zaměstnání a další dokumenty podle platných předpisů včetně potvrzení pro úřad práce
  • Vystavujeme na požádání klienta nebo zaměstnance potvrzení o příjmech
  • Přebíráme od klienta podle aktuální domluvy doklady elektronicky, poštou, v případě nezbytnosti osobně
    v místě jeho sídla a po zpracování mu je předáváme zpět způsobem, který bude dohodnut
  • Zúčastňujeme se na požádání spolu s klientem kontrol prováděných oprávněnými orgány, zejména finančním úřadem, zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení, případně ho na základě
    plné moci zastupujeme
  • Informujeme o změnách obecně závazných předpisů vztahujících se ke mzdové agendě a odměňování
    za práci
  • Předáváme klientovi měsíčně výtisky zpracovaných mezd včetně dokladů pro zaměstnance,
    výplatní lístky tiskneme též na skrytých formulářích
  • Poskytujeme klientovi podklady pro běžné statistické a jiné obvyklé výkazy týkající se mzdové
    a personální agendy a pracovní neschopnosti
  • Čtvrtletně vypočítáváme výši vyměřovacího základu a částku k úhradě pro správný odvod zákonného pojištění podle vyhlášky MF ČR č. 125/1993 Sb. ("pojištění zákonné odpovědnosti zaměstnavatele
    za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání")
  • Předáváme klientovi měsíčně rekapitulaci mezd a odvodů jako podklad pro účetnictví podle domluvy buď elektronicky, nebo v tištěné podobě. Pokud využívá elektronické bankovnictví, je mu při měsíční uzávěrce zasílán soubor pro banku v podobě vhodné pro jeho instalovaný bankovní program